دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چای و دمنوش های لاغری

چای و دمنوش های لاغری

ممکن است چای بخشی از رژیم غذایی شما برای کاهش وزن مفید باشد زیرا باعث کاهش احتباس مایعات می شود.


چای و ترکیبات گیاهی فیبر را تأمین می کند ، در ضمن بدن شما را از مایعات و سموم اضافی نیز پاک می کند. به همین دلیل یک روش عالی برای سوزاندن چربی و کاهش سطح کلسترول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چای های گیاهی کاهش وزن ، در ادامه بخوانید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


با این وجود ، می توان تأکید کرد که این گیاهان دارویی راه حل های معجزه آسا نیستند و به خودی خود نتیجه نمی دهند. بنابراین ، برای رسیدن به نتیجه ، آنها باید بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشند.


به این ترتیب ، این چای ها نه تنها به شما در کاهش وزن کمک می کنند ، بلکه اطمینان حاصل می کنند که اندام های حیاتی شما مانند کبد و لوزالمعده از نظر مطلوبی برخوردار هستند. در این مقاله ما در مورد برخی از بهترین گزینه ها برای شما خواهیم گفت.


چای گیاهی کاهش وزن چیست؟


چای سبز


چای سبز گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند کاتچین و ایزوفلاون است. این اجزاء از پیری زودرس سلولی در بدن شما جلوگیری می کنند. همچنین سرعت گردش خون و سوخت و ساز بدن را تسریع می کند.


علاوه بر این ، به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم ، به از بین بردن مایعات اضافی در بدن کمک می کند. شما می توانید چای سبز را به روش های مختلف مصرف کنید:


چای: شما می توانید گرم یا سرد مصرف کنید و مواد دیگر را داخل آن بریزید.

پودر: می توان آن را در بسیاری از دستور العمل ها به صورت پودر بگنجانید.

کپسول: به یاد داشته باشید که کیفیت کپسول به منشا چای و نحوه پردازش آن بستگی دارد. برای دوز توصیه شده با یک متخصص مشورت کنید.


چای کنگر فرنگی

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


کنگر فرنگی دارای خواصی است که به شما در از بین بردن مایعات اضافی از بدن کمک می کند. وقتی به صورت چای مصرف می شود ، خاصیت ادرارآور دارد. بنابراین ، آن را از سموم پاک می کند. سایر ویژگی ها عبارتند از:

این ماده حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی مانند منیزیم ، کلسیم ، آهن و پتاسیم است که برای متابولیسم شما بسیار مهم هستند.


این ماده به تنظیم دستگاه گوارش شما کمک می کند و متابولیسم شما را تسریع می کند. بنابراین احساس طولانی تر خواهید کرد. از این طریق می توانید غذاهایی را که راحتتر می خورید کنترل کنید و رژیم متعادل تری را دنبال کنید.


چای جلبک دریایی قهوه ای


انواع مختلفی از جلبک های دریایی وجود دارد. این ماده حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و منیزیم است. بنابراین ، به بیرون کشیدن مایع اضافی در بدن کمک می کند.


علاوه بر این ، جلبک دریایی قهوه ای سرشار از اسید آلژنیک است ، ماده ای که می تواند صد برابر وزن خود را در آب جذب کند. این باعث افزایش توانایی بدن در جلوگیری از احتباس مایعات می شود.


علاوه بر این ، کربوهیدرات ها را تأمین می کند ، دارای خاصیت نرم کننده است. همچنین از این نظر که از نظر ید غنی است ، از هم متمایز است. در این روش غده تیروئید را تحریک می کند. با این وجود ، هیچ مدرک قطعی مبنی بر کمک به کاهش وزن وجود ندارد ، علاوه بر این اثرات مفیدی در احتباس مایعات دارد.


چای فلفل قرمز


نوشیدن چای فلفل قرمز به شما کمک می کند کالری کمتری مصرف کنید. مانند سایر چای های موجود در لیست ما ، چای فلفل قرمز از احتباس مایعات جلوگیری می کند. با مصرف مرتب چای پاپریکا می توانید متابولیسم خود را 25 درصد بیشتر تحریک کنید.


توصیه می شود هر روز آن را بین ظهر و عصر مصرف و تا یک قاشق چایخوری بلع کنید.

تا زمانی که فلفل قرمز بخشی از یک رژیم متعادل و سالم باشد ، می تواند به کاهش وزن کمک کند.


چای انیسون ستاره


مصرف مخلوط های تهیه شده با چای انیسون ستاره می تواند به کاهش وزن کمک کند. همچنین یک داروی فوق العاده عالی است که به بدن شما اجازه می دهد تا از سموم و مایعات اضافی خلاص شود.


چای نعناع


چای نعناع اشتهای شما را می بندد. این به شما امکان می دهد کمتر غذا بخورید و کالری بیشتری بسوزانید. برای احتباس مایعات و کاهش وزن مانند سایر چای ها مفید است.


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده