خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» صبحانه ای سالم و پر انرژی

صبحانه ای سالم و پر انرژی

اولین وعده غذایی روز باید انرژی لازم را برای روبرو شدن با روز به شما بدهد. برای شروع روز ، این غذاهای صبحانه خوشمزه و پر از انرژی را مشاهده کنید.


وقتی به سر کار می روید یا برای ترک خانه آماده می شوید ، چیزی که احتمالاً هنگام صبحانه می خورید ، قهوه و یک برش تست است. درعوض ، با داشتن عادت صبحانه سالم ، می توانید "سوخت" لازم را برای شروع روز تأمین کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


اگر نمی خواهید احساس خستگی ، ضعف یا عدم تمرکز کنید ، باید از ابتدای روز غذاهایی بخورید که به شما انرژی می دهد. هنگامی که شروع به انجام این کار می کنید ، مغز شما تجدید و تحریک می شود و آماده حرکت است.


می توانید بهتر کار کنید ، به موفقیت بیشتری برسید ، خلاقانه تر فکر کنید و از خستگی جسمی و روحی ، فرسودگی که امروزه رایج است ، دوری کنید.


صبحانه سالم باید شامل موارد زیر باشد:


1. کربوهیدرات سالم


این تمایز ضروری است زیرا همه کربوهیدرات ها در واقع انرژی لازم را برای شما فراهم نمی کنند. برای اینکه "سالم" به حساب بیایم ، نباید باعث افزایش جدی قند خون شود (همچنین لازم به ذکر است که کربوهیدرات ها منبع گلوکز هستند و بدن آن را به انرژی تبدیل می کند).


برخی از بهترین گزینه ها نان چاودار و جو است (می توانید آنها را با ماست ، شیر یا آب میل کنید). این دو غذا بدن شما را انرژی می بخشد ، مواد مغذی مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری خوب و خلاقیت در مغز شما تأمین می کند.


2. تخم مرغ


اگرچه بسیاری از افراد فکر می کنند که این ماده غذایی ممنوع است ، اما تخم مرغ هنگام مصرف زیاد مضر است. در اینجا برخی از فواید تخم مرغ آورده شده است:


این پروتئین با کیفیت بالا و همچنین اسیدهای آمینه ضروری را فراهم می کند که به خوبی با هورمون ها ارتباط برقرار می کنند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


خوردن تخم مرغ انتقال دهنده های عصبی مرتبط با خلق و خو را بهبود می بخشد.


به همین دلیل ، ایده خوبی است که تخم مرغ های جوشانده را دو یا سه بار در هفته برای صبحانه سالم میل کنید. مخصوصاً برای روزهایی که برنامه شلوغی دارید ، مجبور هستید اضافه کاری کار کنید یا یک روز خسته کننده داشته باشید بسیار مناسب خواهد بود.


3. پروتئین های کم چربی


این به معنی سوسیس ، کالباس ، بیکن در صبح نیست: این گوشتهای چرب باعث افزایش زیاد کلسترول و افزایش انرژی نمی شوند ، در واقع برعکس عمل کنید. چربی اشباع ما را کاهش می دهد و توانایی ما در تصمیم گیری های خوب را کاهش می دهد.


احتمالاً می دانید که این احساس وزن و خستگی بعد از یک وعده غذایی غنی از چربی چیست. اگر روز را با صبحانه بیکن شروع کنید ، تمام روز چنین احساسی خواهید داشت. از طرف دیگر ، اگر حبوبات را برای صبحانه (عدس ، لوبیا ، نخود) انتخاب کنید ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.


4- آجیل


اگر خوردن حبوبات در صبح طبیعی به نظر نمی رسد ، می توانید آجیل (بادام ، گردو ، بادام زمینی و غیره) را امتحان کنید. این مواد غذایی چربی های سالم ، کربوهیدرات ها و پروتئین های گیاهی را ترکیب می کنند و انرژی زیادی به شما می دهند.


از آنجا که آنها حاوی فیبر هستند ، آنها گلوکز و مواد مغذی فراوانی را فراهم می کنند که آسیب های عضلات را ترمیم می کند و سوخت و ساز بدن شما را تنظیم می کند. به یاد داشته باشید ، آجیل کالری بالایی دارد ، اما مصرف تعداد انگشت شماری هر دو یا سه روز یک بار مشکلی نخواهد بود.


5- اسموتی های میوه ای


تهیه اسموتی یا آب میوه تازه در تابستان راحت تر است. با این وجود می توانید این کار را در سرما ادامه دهید. به جای قهوه ، اسموتی تهیه شده با سیب ، گلابی و پرتقال را امتحان کنید ... می توانید هر ترکیبی را که می خواهید بسازید!


متوجه خواهید شد که انرژی شما به همان سرعت هنگام مصرف کافئین (حتی با عوارض جانبی مختلف) از بین نمیرود. قطعاً ارزش زمانی را که برای لایه برداری ، برش و ریختن مخلوط کن خرج کرده اید ، دارد.


6. لبنیات کم چربی


ما به خصوص اظهار داریم که این ماده غذایی "کم چربی" است زیرا شیر یا ماست در صبح می تواند برای بعضی از افراد بسیار سنگین باشد. علاوه بر این ، فرآورده های لبنی شیر باعث جلوگیری از افزایش وزن می شوند و برای افرادی که تحمل لاکتوز ندارند بهتر است.


محصولات لبنی حاوی آمینو اسیدها و مواد مغذی مغذی و پرانرژی هستند.

اگر نمی خواهید لبنیات مصرف کنید ، می توانید یکی از شیرهای گیاهی (بادام ، سویا ، برنج و غیره) را انتخاب کنید. آنها فاقد کلسترول هستند ، حاوی آنتی اکسیدان هستند ، حاوی مقدار کمی چربی هستند و سرشار از پروتئین هستند.


اگر انرژی شما در ساعات اولیه روز بسیار کم است ، ممکن است بخواهید این صبحانه ها را امتحان کنید:


1. صبحانه کلاسیک


می توانید بگویید که این یکی از "رایج ترین" صبحانه ها است.


یک فنجان قهوه با شیر (بهتر از کافئین)

نان تست پنیر خامه ای کم چرب

آب پرتقال تازه (می توانید اختیاری جو اضافه کنید)


2. صبحانه سریع و سالم


برای کسانی که وقت کافی ندارند یا نمی خواهند از خانه بیرون بروند:


یک سیب ، موز ، نارنگی ، مشتی از بادام ، مقداری جو دوسر و آب را در مخلوط کن قرار دهید.

خوب مخلوط کنید و در راه کار برای نوشیدن در یک لیوان قابل حمل بریزید.


3. صبحانه سالم کم کالری



اگر می خواهید به همان میزان وزنی که می خواهید دریافت کنید ،انرژی بیشتری کسب کنید ، این صبحانه برای شما بسیار عالی خواهد بود:


ماست کم چرب

نان تست پنیر بدون چربی

یک تکه میوه (یک تکه آناناس ، سیب ، گلابی و غیره)


از صبحانه ی خود نهایت لذت را ببرید.


ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده