دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کیک شکلاتی کاراملی

کیک شکلاتی کاراملی

طرز تهیه کیک شکلاتی کاراملی

این کیک تماشایی واقعاً همان چیزی است که رویایی ساخته می شود. کیک شکلاتی تیره که اگر به دنبال یک دسر مناسبتی هستید - مطمئناً آن را پیدا کرده اید.

توجه: برای ساده سازی فرآیند ، کیک ، شربت و گاناش می توانند یک روز قبل تهیه و ذخیره شوند تا زمانی که آماده پخت کیک شوید.

مواد لازم :

کیک

  • خمیر کیک شکلاتی 1 بسته

شربت

  • 1/4 فنجان (50 گرم) شکر دانه ریز
  • 1/4 فنجان (57 گرم) آب
  • 2 قاشق غذاخوری (28 گرم) رم تیره

پوشاندن رویه کیک

  • 2/4 فنجان (479 گرم) شکر قهوه ای روشن ، بسته بندی شده
  • 1 قاشق غذاخوری + 1 1/2 قاشق چایخوری (30 گرم) شربت ذرت
  • 12 قاشق غذاخوری (170 گرم) کره بدون نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 3/4 فنجان (170 گرم) خامه
  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

رویه خامه

  • 1/4 فنجان (57 گرم) رویه کیک (از بالا)
  • 1 قاشق غذاخوری شیر (14 گرم)
  • 1 بسته کره  *

* کره کره را از قبل درست نکنید. فقط مواد لازم را در دست داشته باشید. 

گاناچ

  • 1/2 فنجان (113 گرم) خامه
  • 1 قاشق غذاخوری (20 گرم) شربت ذرت
  • 2/3 فنجان (113 گرم) شکلات تلخ و شیرین خرد شده


دستورالعمل ها

·        برای تهیه کیک: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو قابلمه دور 8 ”را کمی چرب کنید. اطمینان حاصل کنید که عمق آنها حداقل 2 "باشد. مایه را به طور مساوی بین دو تابه تقسیم کنید و کیک ها را به مدت 35 تا 38 دقیقه بپزید ، تا زمانی که آزمایش آنها تمام شود.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

·        کیک ها را از ظرف ها به داخل یک قفسه بریزید تا وقتی دستور غذا را ادامه می دهید کاملاً خنک شود.

·        برای تهیه شربت: شکر و آب را در یک فنجان اندازه گیری سالم برای مایکروویو ترکیب کرده و به مدت 90 ثانیه با قدرت بالا گرم کنید یا مخلوط را در قابلمه کوچکی که روی حرارت متوسط ​​قرار داده شده گرم کنید. هم بزنید تا شکر حل شود ، سپس رم را اضافه کنید. کنار بگذارید تا خنک شود.

·        برای تهیه کیک: یک برش کوچک عمودی در کناره های دو لایه کیک ببرید. (از آنجا که هر لایه را به نصف تقسیم می کنید تا در مجموع چهار لایه ایجاد کنید ، برش ها به شما کمک می کند تا زمان رسیدن به عمل آمدن کیک آنها را به عقب تنظیم کنید.)

·        لایه ها را به صورت افقی به دو نیم کنید تا چهار لایه نازک ایجاد شود. هر چهار لایه را با شربت خیسانده مسواک بزنید.

·        یکی از لایه های برش خورده را روی بشقاب سرو یا دور کیک قرار دهید. بقیه را مرتب کنید ، در کنار هم و روی چند ورق پخت ، برش دهید. به زودی با آنها کار خواهید کرد

·        برای تهیه رویه کیک: همه مواد را به جز وانیل در یک قابلمه 2 لیتری قرار دهید. با حرارت متوسط ​​آن را بپزید ، گاه گاهی هم بزنید تا شکر ذوب شود.

·        هنگامی که مخلوط به جوش آمد ، هم نزنید. با دماسنج دیجیتال آن را بپزید تا به 238 درجه فارنهایت برسد.

·        مواد رویه را از روی حرارت برداشته ، وانیل را اضافه کرده و 1/4 فنجان (75 گرم) را در یک کاسه کوچک بریزید. کنار گذاشتن بگذارید مواد رویه باقی مانده در قابلمه بدون هم زدن حدود 8 دقیقه بماند تا کمی خنک شود.

·        مواد رویه را که هنوز گرم است با یک قاشق محکم هم بزنید تا زمانی که خطوط ته ظرف را ترک کند و شروع به غلیظ شدن کند. به محض این که اتفاق افتاد ، بلافاصله آن را روی لایه کیک روی صفحه سرو بریزید ، به علاوه دو لایه از سه لایه روی ورق های پخت. (حدود 30 ثانیه قبل از شروع پر شدن فاصله دارید.) روی هر لایه حدود 1/4 فنجان (75 گرم) بریزید ، سپس آن را به ترتیب تکرار کنید تا تمام مواد رویه استفاده شود. اشکالی ندارد اگر کمی از لبه ها عبور کند.

·        برای تهیه رویه خامه: شربت مخصوص کره روغنی را مانند مرحله 1 دستور العمل کره درست کنید.

·        در حالی که شکر در حال جوش است ، 1 قاشق غذاخوری شیر به مایع 1/4 پیمانه رزرو شده اضافه کرده و آن را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو (یا در یک قابلمه کوچک) گرم کنید. هم بزنید تا قابل ریختن باشد گرم نگهدار.

·        آماده مرنگ همانطور که در مرحله 2 از کارگردانی ایتالیایی گراوند دستور غذا.

·        وقتی شربت بین 240 درجه فارنهایت و 250 درجه فارنهایت است ، آن را از روی حرارت برداشته و مخلوط گرم شیر / شیر را به آن اضافه کنید.

·        برای به پایان رساندن پوشش، پور در نتیجه مخلوط رویه / شربت به مرنگ در کاسه مخلوط کرنید

·        برای جمع آوری کیک: 3/4 فنجان (139 گرم) رویه خامه را روی هر یک از سه لایه پر شده پخش کنید.

·        با استفاده از بریدگی هایی که برش داده اید ، لایه های پر شده / مات را روی هم قرار دهید و به تراز شدن لایه ها کمک کنید. آخرین لایه (پر نشده) را در قسمت بالا قرار دهید ، از طرف پایین برش دهید. اکنون یک کیک چهار لایه در انتظار مات شدن نهایی خود دارید.

·        روی و دو طرف کیک را با مات کردن بپوشانید. چنگال جبران یک ابزار به خصوص مفید است در اینجا است. در صورت تمایل ، یک فنجان (185 گرم) از فراستینگ را برای تزئین قسمت بالای آن ذخیره کنید. کیک را در حالی که گاناش درست می کنید در یخچال قرار دهید.

·        برای تهیه گاناش: شکلات خرد شده را در ظرف ضد حرارت قرار دهید.

·        خامه سنگین و شربت ذرت را در یک قابلمه کوچک یا در مایکروویو گرم کنید تا زمانی که خامه شروع به حباب زدن در اطراف لبه ها کند. مخلوط داغ را روی شکلات بریزید و بگذارید 3 دقیقه بماند تا شکلات نرم شود.

·        گاناش را هم بزنید تا صاف و براق شود. اگر هر چقدر هم بزنید دانه ای یا گلوله ای به نظر برسد ، یک مخلوط کن غوطه وری آن را به خوبی صاف می کند.

·        کیک را از یخچال خارج کنید و گاناش را روی آن بریزید ، اجازه دهید مقداری از آن از کناره ها اجرا شود.

·        بعد از اینکه گاناش خنک شد و خودش را گرفت ، در صورت تمایل از روی فراستینگ رزرو شده برای تزئین قسمت بالای کیک استفاده کنید.

·        اطلاعات نگهداری:  کیک را کاملاً بسته بندی شده تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید ، مطمئن شوید که بسته پلاستیکی مستقیماً بر روی هر لبه بریده شده فشار داده می شود. تا شش هفته یخ بزنید.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده